מחסן גינה עם רצפה

משטח למחסן

כאשר אתם בוחרים למקם מחסן גינה אתם חייבים משטח קשיח וישר. חשוב שהמשטח יהיה מוכן לפני התקנת המחסן, אך רוב המחסנים מגיעים ללא רצפה, מה האופציות שעומדות לרשותכם? תוכלו להשיג מחסן גינה עם רצפה פנימית וכך לא יחדרו מים למחסן ויגנו על הרכוש שלכם בתוכו.

 

הגבהת המחסן למניעת מים

מחסן גינה עם רצפה מאפשר הגבהת תחתית המחסן בחמישה סנטימטרים, כך לא יחדרו מים למחסן ולא יפגעו ברכוש שנמצא במחסן. רצפה פנימית תהיה עשויה מתכת מגולוונת שמתקבעת לרצפה באמצעות ברגים ומשטח עץ. מתכת זו יוצרה במיוחד לכל רצפה פנימית.

 

התקנה מקצועית

אפשר לאטום את המחסן גם באמצעות סיליקון סביב מסגרת המחסן, אך תצטרכו לתחזק את הסיליקון. מי שרוצה להתקין רצפה פנימית בעצמו למחסן הגינה שלו יכול לעשות זאת, אך דרוש לכך כישרון, לכן מי שחסר כישרון, מומלץ שיפנה למתקין מקצועי. אם חשוב לכם לקבל אחריות בתוקף, דאגו כי המתקין אכן יהיה מקצועי, כך תוכלו לפנות אליו ישירות במקרה של בעיה.   

 

רצפה פנימית ומסגרת

רצפה פנימית תתאים למקום שבו יש רצפה קשיחה, אך אם אין רצפה כזאת אפשר לרכוש מחסן גינה עם רצפה שתספק לכם הגנה. אפשר לרכוש מסגרת בלבד. מחסן גינה עם רצפה מתוכנן כך שהרצפה תגן מפני הצפת מים.

 

איך לבחור מתקין מקצועי?

מחסן גינה עם רצפה מצריך התקנה מקצועית אם רוצים לוודא התקנה מיטבית. כדי לבחור מתקין מקצועי כדאי לקבל המלצה או לעיין באתר מחסנים מקצועי ולבדוק מי המתקין שיכול להגיע לאזורכם ולהעניק לכם עזרה בהתקנה.

 

למה כדאי לרכוש מחסן גינה עם רצפה?

מחסנים יכולים להגיע עם רצפה או בלעדיה. הרצפה תאפשר לכם הגנה מלאה לכל מה שנמצא במחסן כי לא יחדרו מים לשטח המחסן. הרצפה תאפשר עמידות רבה יותר למחסן גם מפני רוחות וסערות קיצוניות.

 

לסיכום, המחסן כאמור משמש אתכם לתכולה שאתם צריכים לאחסן, אבל הוא גם משמש רהיט לכל דבר בחצר שלכם, לכן השקיעו גם בחיצוניות המחסן, כך שישתלב היטב בתפאורת הבית והגינה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

אולי יענין אתכם:

ניווט בין ההתאמה של משרדי שידוכים: מי מרוויח ומי לא

בריקוד הסבוך של היכרויות מודרניות, משרדי שידוכים מציגים אופציה ייחודית, המשלבת שירות אישי עם גישה אסטרטגית למציאת אהבה. בעוד ששירותים אלה מועילים מאוד עבור חלקם, הם עשויים שלא להתאים להעדפות או לצרכים של אחרים. הבנת הניואנסים של משרדי שידוכים יכולה

קרא עוד »

שיקולים חיוניים לבחירת מוצרי היגיינה וניקוי בסביבות מקצועיות

בכל הנוגע לשמירה על ניקיון והיגיינה במשרדים ובמוסדות, בחירת המוצרים היא ערך עליון. לא כל חומרי הניקוי נוצרים שווים, ומה שתבחר יכול להשפיע באופן משמעותי על בריאותם ורווחתם של דיירי הבניין, כמו גם על הסביבה. כמומחה בתחום ההיגיינה המוסדית, אני

קרא עוד »

החלטה אם גינה או מטבח חוץ מתאימים לך

מטבחי גינה וחוץ זכו בפופולריות, והפכו למאפיינים נחשקים בבתים ברחבי העולם. חללים אלה מציעים שילוב ייחודי של פונקציונליות קולינרית ויופי של מגורים בחוץ, אך הם אינם פתרון אחד שמתאים לכולם. ההבנה אם גינה או מטבח חוץ מתאימים לאורח החיים ולבית

קרא עוד »

אַלוּמִינְיוּם (Aluminium; בעברית: חמרן) הוא יסוד כימי מתכתי שסמלו הכימי Al ומספרו האטומי 13

  • 9535547 - 08
  • פנחס ספיר 8, נס ציונה
  • 18:30 - 09:00
© 2019 All Rights Reserved