כשאנחנו מדמיינים או שומעים על שוק הרכב, אז מן הסתם ההתייחסות שלנו היא לרכישה או מכירה של רכבים חדשים או רכבים יד שנייה לשימוש. רכבים שאנחנו יכולים לקנות מהיבואן או מחברות רכב שונות.
אך לצד שוק זה, אנחנו יכולים למצוא שוק נוסף של מכירה. הכוונה לשוק של מכירת רכבים לפירוק בנתניה. מדובר על שוק מאוד פופולארי, מאוד גדול, אשר עם השנים רק הולך ומתפתח, שכן יותר ויותר אנשים נדרשים לו. בין אם מדובר בבעלי רכבים ישנים שמעוניינים להיפטר מהם או צריכים להיפטר מהם על פי הוראת החוק, ובין אם מדובר בבעלי רכבים אשר עברו תאונה והרכב יצא מכלל שימוש.
צריך להבין, יש לשוק של פירוק רכבים 2 תפקידים. תפקיד ראשון, מעצם זה שאי אפשר לעשות שימוש ברכב יותר, אז צריך להוריד אותו מהכביש ולפרק אותו. התפקיד השני הוא, להוציא מתוך הרכב חלקים שאפשר עוד לעשות בהם שימוש, בין אם מדובר בחלקים שלמים שיכולים להוות חלקי חילוף לרכבים אחרים ובין אם מדובר בחלקים שאפשר לעשות בהם שימוש אחר.
כמה זה עולה לנו
בעיקרון, על כל רכב שאנחנו מוכרים לפירוק יש תג מחיר, זה יכול לסך של אלפי שקלים, סביר להניח שהוא לא יחצה את קו עשרת אלפים השקלים, אך הוא כן יכול להגיע לסכומים מספיק גבוהים, בוודאי ביחס לערך הרכב באותה נקודת זמן, שלא נדבר על זה, שבמקרים רבים, אי אפשר בכלל לעשות בו שימוש.
על פי אתר prk במקרים רבים, גם אם אנחנו נוכל למכור את הרכב לגורם פרטי, זה לא בהכרח ישתלם. זה גם לא ישתלם לתקן אותו ולכן עדיף למכור לפירוק. צריך לציין, מי שיקנה מאיתנו את הרכב יאסוף אותו מאיתנו על חשבונו, ברוב המקרים.